Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Νερό Σεληνάρι


Μια νέα συνεργασία, να την πιεις στο ποτήρι!

H πρώτη αμιγώς κρητική επιχείρηση εμφιαλωμένου νερού που επενδύει σε εξειδικευμένους συνεργάτες για το “τρέξιμο” της ψηφιακής και social media παρουσίας της, είναι γεγονός. Η ΒΟΘΥΛΙΑ Α.Ε. η επιχείρηση που παράγει, εμφιαλώνει και διανέμει το εμφιαλωμένο νερό Σεληνάρι, μας επέλεξε για την επέκταση της επικοινωνίας της και της αποτελεσματική προβολής του σε όλα τα online μέσα και δίκτυα.

Στην Baked Web Strategy “διψάγαμε” καιρό για μια συνεργασία σαν και αυτή και πλέον είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την έναρξή της αφού το κύριο προϊόν της, το νερό Σεληνάρι είναι ένα μοναδικό brand αξεπέραστης αγνότητας και ποιότητας, με ιδιαίτερη δυναμική στον ανταγωνιστικό χώρο του εμφιαλωμένου νερού. Η συνεργασία μεταξύ ΒΟΘΥΛΙΑ Α.Ε. και Baked Web Strategy ξεκίνησε στις αρχές Οκτωβρίου 2013.

Έχει ήδη ξεκινήσει η πρώτη καμπάνια της εταιρίας μέσω μιας Facebook εφαρμογής με τίτλο "Μάθε το μάθημά σου!". Στόχος μας είναι να αναδείξουμε μερικά από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος μέσω ενός παιχνιδιού γνώσεων.

Μπορείτε να δείτε και την εφαρμογή στη σελίδα του Νερό Σεληνάρι στο Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια: